perjantai 18. toukokuuta 2012

eläinlääkärissä

Elikkä tänään olin Toffeen kanssa tuoss nurmijärven kirkonkylässä sijaitsevassa Käpälämäki nimisessä eläinlääkäriss. Tarkistettiin että olisiko Toffeella mahdollisesti aivokasvain.Ei ollut mikä oli helpotus koska olen jo kiintynyt siihen ja rakastan sitä vaikka se onkin aika agressiivinen :/ Sitten ku Toffee muutta meille noin 4 viikon päästä niin siitä sitten 3 viikkoa eteenpäin  niin se steriloidaan ja ellei siitä sen jälkeen tule kiltimpää ja rauhallisempaa  sen kanssa käydään jyrsijäkuiskaajalla , saattaa kuulostaa aika hassulta mutta eläinlääkäri suositteli sitä ja samoin pari muutakin :) Toffeen poikasetkin on kasvanut tosi paljon <3 ne on niin lutusia ;______; ei haluis luopuu niistä .... mutta pakkohan se on .. :/ onneksi niille on jo kodit :)  mutta tässä nyt  vähä kuvia teille lukijoille ;) sitten saatiin tänään myös enkunvaltakunnalliset kokeet ;) sain 9½ :) olin iha pilvis ku ope sano et mul oli paras kirjotelma  kaikista  kuudesluokkalaisista :) eli siis sain pisteitä 96/100 ;) mikä oli siis tosi hyvä :)

                                                       äitienpäivänä otettu kuva mun isoisästä ja Juniorista :)
                                                         isoäitini ja minä :)
                                                  Junior <3



kone nyt hiukan lagii niin ei tuu ku ihan vaa pari kuvaa :D

1 kommentti: