torstai 10. toukokuuta 2012

uus puhelin & jopo 3

Anteeksi ihan hirveästi kaikki lukijani!! :( ei vaan millään oo ollu aikaa kirjottaa :( sori.
no kerron nyt mun viikosta ;)


 MAANANTAI

koulu alko klo 8 ja mul oli aluks  2h ruotsii. harjoteltii kokeeseen joka oli sis tiistaina ;)
sitte meil oli myös  äikkää,ussaa ,fykee ja matskuu ..  päivä loppu  klo 15 :// noh olin sitte hillumas pohjois haagas :D ja tulin noin klo 19 himaan. sen jälkeen jalottelin kaneja ja äippä lähti Nipsun kanssa tohon ulos ne oli siel noin 1 ½ :) Nipsu rakastaa sitä ku se saa olla ulkona <3 valjaissa tietysti ;D
enpä mä tehny sen enempää paitsi et luin siihe tiistain kokeeseen.

TIISTAI

koulu alko klo 9 ja heti ekana oli ruotsinkoe jossa oli kaikkee mitä oltiin tän 2 vuoden aikan opittu.
no koe meni aika hyvin ja kun palutin sen nii  ope katto sen nopeesti niin se sano et näyttää hyvältä eli siis elän toivossa et saisin 8 <3  tai edes seiskan :)  sitte meil oli kahel vikal tunnil liikkaa no metii tonne urheilukentälle ja juostiin puol uupperii -,- no sain parnnettuu ihan hyväks sen et oon ite ihn tyytyväinen siihe .no koulu loppu siis taas klo 15  ja sen jälkee sitte ku olin tullu kotiin nii päästin kanit jalotteleen ja äiti eki sit ruuan valmiiks. sitte 15 yli 5 nii lähettii uotilaa kohti. ja oltiin noin puolelt siel ja sitte näin sielt listalt et meen Vekkiksellä <3 se oli ihan kiva muta laukan jälkee niin sen ravi oli hirveen pompottavaa niin mul meinas ain lähtee jalustimet :D ja sitte laukassa ku annoin raipaa niin se pukitti ihan reippaasti XD  jno eihän siinä mtn .. kröhmm tallin laiskin hevonen ? :D eikä ikinä pukita ? XD no ei se mua haitannu :) sitte ridatunnin jälkee ku tultiin kotiin nii jalottelin taas kaneja ja siivosin niitten häkit ja laitoin tuoretta niinku teen joka ilta :)  ja sitte noin klo 23 menin nukkuu :D
ainii ja tilattiin mulle toi  
>>>>> !link ,klick !>>>>>>>  http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOKN9WHITE64G/nokia-n9-00-64gb-valkoinen


KESKIVIIKKO

koulu alko klo 10 . ekan oli tietty mun leppparii matikkaa -,- ( I hate it !! -,- ) no eipä siin okee mtn sitte päivä kulu aika rennosti  ja sitte 12-13 tunnil oli valtakunnallisen vika osa :) se meni mul iha sika hyvin :) ja kuviksen tunti meni äitienpäiväkortteja tehdessä :D ja naureskellessa :D koulu sitten klo 15 taas ! -,-  koulun jälkee menin kotiin ja sain kuulla et mulle tulee torstaina eli tänään jopo nii olin iha fiilareis :) no oletin et saan jonku turkoosin vaihteettoman siis :D mutta siitä torstain kohal enemmä ;) niin nii tein läksyt ja lähin tallille tallilla  sitte kuvailtiin jyrsijöitä ja sillee ja sitte kuvattiin myös Silkin varsaa Lyydiaa <3 se on aivan ihana <3 mutta ikävä kyl en saa sitä mun hoitsuks vaik haluisin :( koska yks tietty henkilö on jo varannu sen .... vituttaa -,- koska se on ainut varsa jota ihan oikeesti rakastan se on vaa jotenki ihan erityinen <3 no toivon että Tiaralta tulee vielä söpömpi ja ihanempi <3 ja tamma <3  no mutta sitten lähin aika aikasin koska oli yksi tietty syy -,-



TORSTAI

koulu alko tänää klo 9  siinä heti sitte 2h puukässää -,- no sain tehtyy mun elektroniikkatyön valmiiks ! :D ja sain siitä 8+ -,-  sitte sen jälkee hissaa ja sitte matskuu ja sitte oli viel jtn mut en muista mitä xDD mutta koulupäivä meni ihan kivasti aika rennosti :) ja koulu päätty sitte klo 14 <3 onneks :D no sitte ku tulin kotiin nii jalottelin sitte puput ja laitoin tuere ruuat ja siivoilin ja vähä uudelleen sisutin niitten häkkii :D sitte ulkoilutin pikkusen Juniorii <3 se  rakasti sitä ! :) Nipsua myös :)  sitten lähdin tallille  siellä sitte laitettii vaan vedet ja Kia keräs pupuille tueretta ruohoo. ja sitte lähettii hakeen olkee tost lähelt ja siel oli semmosii ylisöpöi vasikoit <3  ja sitte ku tultii takas nii lähin kotii ja sitte ku tulin meiän pihaan nii siel se oli .............. musta jopo 3 -,- no eihän se oo samanleine ku ne normi jopot ja vaikka kaikki haukkus nii kyl voin ite sanoo et on kyl erittäin mukava ajaa ja muutenki :) ja sitten Junior oli purru poikki sen johdon jolla siirran kuvat mun koneelle mun kamerasta :D  no saan uuden kai huomenna :) onneks :D ja sitten oon nyt vaan dataillu tän koko illan :)   ainiin sain muute mun viime matikankokeesta 9- :) mikä on mulle aika hyvä , paitsi et ei se ois haitannu vaikka oisin saanu 10 xD mutta siis juu olen hiukan hikipinko  :>  mutta joo laitan  kuvia niin pian kuin mahdollista ;)

1 kommentti:

  1. Saitko hyvän numeron Ruotsin kokeesta?? Oon lukija!!! Tää on tois hyvä blogi!!

    VastaaPoista