torstai 17. toukokuuta 2012

hengissä ollaan!

moi kaikki! eli siis olen vielä hengissä :)  sori etten oo postaillu mutta ei oikeen oo ollu mtn mistä postailla :/ noh kerron pikkaen mun viikosta ;) tiistain asaatiin meidän ruotsin kokeet ja sain 6 :D jei! xD  noh ei siin sit mtn :D tunnil menin sitte Vekkiksellä ja meil oli este tunti. Vekkis liikku ihan suht koht hyvin mut sitöä pitää tosi paljon ylläpitää. sitte lopuks ku mentii rataa nii failasin xDD menin niin metsikköön se meiän rata ei tainnu tippuu yhtään mut en päässy hyppyihi mukaan ja muutenki :D  no jaa ei se mua haittaa :D  uus puhelinki muuten tuli sillon jätin sen lataukseen kotiin mun tunnin ajaks :)keskiviikkona menin sitte mun serkuille yökylään :) oli ihan kivaa ..  laitan huomenna kuvia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti