maanantai 28. toukokuuta 2012

tervetaaas!

moi kaikki anteeks ihan hirveesti etten oo postaillu ;/ en vaa oo kerenny mut kerron ny :) eli viikko meni iha sika kivasti ja eilen oltiin viettämässä Aniin synttäreitä linnanmäellä <3 ja jonna ja viivi oli myös mukan :) oli iha sika kivaa :) pokailtii kundei :D jne.. ;D ja sitte jonna raahas mut kirnuun :o juu pelkäsin aluks iha sikan :) .... mut.. sit ku se oli loppunu olin sillee jonna perkele nyt mnnää uuestaa :DD ! se oli iha sika ihana <3 ja sitte kuvailtiin ihan sikan :) tai no.. mä kuvasin muita :D eli must ei oo paljoo kuvii ;)


       täs ny vähä kuvii Pippistä 









                                         ja täs sit muutama sekalainen kuva ;)


                                                        Pönä & Mira


                                                                                
                                                                   xD







6 kommenttia:

  1. Minkä ikänen oot? Kiva blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon 13 ja tää blogi ei päästä mua enää kirjautuu sisää nii täs mun uuden blogin osote www.susannankanit.blogspot.com ;)

      Poista
  2. Kiva blogi! Liityin lukijaks, liity toki säki mun blogii! (--: http://jeninaslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. OK. Mut se toinen sanoo et sivu on poistettu. Mitä se on?? =)

    VastaaPoista
  4. ELi nyt tässä linkki uuteen blogiini! tämä linkki toimii! en voi kirjoittaa tänne blogiiin enää koska tunnukset kadonneet enkä pääse kirjautumaan :/ mutta tässä nyt linkki uuteen bloggin! :) www.susannajapippi.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  5. Kuinka monta kania sulla on?

    http://popsipopsiporkkanaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista